Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Etiketo reikalavimai administratoriaus darbe
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Etiketo reikalavimai administratoriaus darbe

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Darbo etika. Pavardės, titulai ir kreipiniai. Kultūros įtaka bendravimo sėkmei. Bendravimas su klientais bei užsieniečiais. Sėkmingas bendravimas. Bendravimas su užsieniečiais. Pokalbiai telefonu. Darbo drabužiai. Ko dar nereikėtų pamiršti. Išvados.

Ištrauka

Šiandieniniame mūsų gyvenime, didele reikšmę turi pramogos ir aktyvus kultūrinis gyvenimas. Dauguma šiuolaikinio jaunimo mielai lankosi įvairiuose reginiuose, diskotekose, teatruose, kinuose kur labai dažnai yra pažeidžiamos ne tik bendrosios etiketo taisyklės (mobiliųjų telefonų neišjungimas, šiukšlių palikimas po renginio, rūkymas tam neleistinuose vietose it t.t.), bet ir mums, šių renginių lankytojams pasirodančios renginių metu organizatorių problemos.
Kultūrinius renginius organizuoja įvairios kultūrinės institucijos kurios dažnai pažeidžia bendrines ir profesinio etiketo normas. Etiketo normų pažeidimai yra daromi dėl profesinės dorovės ir darbo etikos normų nesilaikymo. Dauguma darbuotojų dažnai nesilaiko darbo taisyklių kurios yra viešai pateiktos darbo vietoje, o ką jau bekalbėti apie darbo etikos normų laikymąsi, kai jos dažniausiai nėra publikuojamos darbovietėse. Žinoma dauguma vadovų mano, kad jų darbuotojams pakanka žinioti kaip dirbti darbą, bet dėl darbo etiketo pažeidimų krenta darbo našumas, kokybė, taip prarandamas prestižas . Darbuotojams darbas tampa kovos lauku, o vadovas nebegali įvykdyti numatyto darbo plano kuris yra pagrindinis darbo kokybės rodiklis.
Darbo tikslas: etiketo reikalavimai administratoriaus darbe.
Darbo uždaviniai:
• išsiaiškinti, kas tai yra darbo etika;
• apibūdinti, kokie turėtų būti administratoriaus darbo drabužiai;
• išsiaiškinti, kaip reikėtų sėkmingai bendrauti su Lietuvos ir užsienio klientais bei kolegomis;
• išsiaiškinti, kaip reikia bendrauti telefonu;


Tarnybiniai santykiai remiasi žmonių reputacija, padorumu ir sąžiningumu. Kad ir koks bebūtų protingas darbuotojas, be kolegų pagalbos ir paramos jis negalės pilnavertiškai atlikti savo pareigų. Visų lygių kompanijos darbuotojai privalo būti padorūs, sąžiningumą ir pagarbą turi rodyti abi pusės: ir darbdavys, ir darbuotojas. Nepriklausomai nuo padėties kompanijoje reikia elgtis pagal šias taisykles:
• dirbti visą darbo dieną;
• nesimuliuoti. Skųstis liga tik tada, kai rimtai sergama;
• įspėti darbdavius, kad neslėpsit jų melo ir pats nemeluosit;
• firmos blankus naudoti tik tarnybiniams reikalams;
• firmos turtą naudoti tik pagal paskirtį;
• sąžiningai deklaruoti savo išlaidas;
• kuo rečiau skambinti asmeniniais reikalais;
• telefakso ryšį naudoti tik tarnybiniams reikalams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-14
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis14.58 KB
AutoriusAistė
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasBarauskaitė
Švietimo institucijaVakarų Lietuvos verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Etiketo reikalavimai administratoriaus darbe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Vakarų Lietuvos verslo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Barauskaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą