Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Telefoniniai pokalbiai ir jų etiketas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Telefoniniai pokalbiai ir jų etiketas

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Darbiniai telefono pokalbiai. Pasisveikinimas. Kaip kreiptis? Mūsų pageidavimo išreiškimas. Padėka. Atsisveikinimas. Kito asmens pakvietimas. Privatūs pokalbiai. Prašymas. Atsisveikinimas. Tinkamas laikas skambinti į namus. Mobilus telefonas. Autoatsakiklis. Klaidingas sujungimas. Kaip elgtis, kai blogas ryšys? Keblios situacijos ir "nepatogūs skambučiai". Pagalbos telefonai. Išvados. Darbas iliustruotas nuotrauka.

Ištrauka

1876 m. Alexanderis Grachamas Bellas išrado telefoną. Pokalbis telefonu gerokai skiriasi nuo pokalbio "akis į akį". Kai kalbame telefonu nematome pašnekovo mimikos, gestų, pagaliau nežinome, kokia jo nuotaika suskambus telefonui.
Taigi, tiesioginė telefono paskirtis – keistis informacija. Tai savitas mūsų bendravimas, kuris taip pat turi tam tikras etiketo taisykles. Kalbant telefonu, rekomenduojama šypsotis. Taip pat reikia šalia turėti atitinkamus dokumentus, juk niekas taip neerzina, kaip ilgas naršymas po popierius, kai lauki atsakymo.


TIKSLAS: Pristatyti telefoninį etiketą auditorijai paskaitos metu.

UŽDAVINIAI:
Susipažinti su:
• Oficialių telefoninių pokalbių etiketo taisyklėmis;
• Asmeninių telefoninių pokalbių etiketo taisyklėmis;
• Pokalbių etiketo taisyklėmis, kai kalbame mobiliuoju telefonu;
• Ką daryti, kai atsiduriame "nepatogiose situacijose".

Skambinimas darbo reikalais – mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Nuomonė, kuri susidaro apie įstaigą, dažnai susidaro iš to , kaip jos darbuotojas kalba telefonu. Telefoniniai pokalbiai turi savas taisykles ir tam tikrą frazių seką.
Asmeniniai telefoniniai pokalbiai darbe turėtų būti trumpi. Tačiau privačių skambučių sąskaitas būtina apmokėti savo lėšomis.
Įstaigoje, kurioje dirba darbuotojas, turėtų būti pasakyta, kaip atsiliepti į skambučius. Įstaigos darbuotojui nevalia atsiliepti žodžiu "alio". Paprastai darbuotojas, kuris pakelia ragelį, prisistato pirmas, po to jis privalo:
• Pasisveikinti;
• Pristatyti savo instituciją;
• Pristatyti save, pasakant vardą, pavardę, pareigas.

Tačiau, galite pasakyti tik institucijos pavadinimą ir savo pavardę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-28
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis30.49 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasGarbačiauskienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Telefoniniai pokalbiai ir ju etiketas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Garbačiauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą