Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Japonijos kultūros ypatumai versle
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Japonijos kultūros ypatumai versle

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – supažindinti su Japonijos kultūros ypatumais verslo santykiuose. Japonų tauta. Bendravimas. Verbalinis bendravimas. Neverbalinis bendravimas. Klausymosi įpročiai. Humoras. Verslo etiketas. Kreipimasis. Pasisveikinimas, susipažinimas. Susitikimų planavimas. Punktualumas. Derybų ypatumai. Bendrasis etiketas. Apranga. Sėdėjimas. Valgymas. Alkoholis, tostai. Dovanos. Moterų padėtis. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Suprasti kiekvienos šalies kultūrą ir žinoti jos skirtumus yra labai svarbu. Bendraujant su kitos šalies pašnekovais, reikia pirmiausia stengtis sužinoti apie tos šalies kultūros ypatumus, papročius, išskirtinius bendravimo bruožus, tuomet bendravimas su verslo partneriais bus malonesnis ir pasiekti norimos naudos bus daug lengviau. Tarpusavio supratimas yra svarbiausia viso derybų proceso dalis. Japonija pasižymi labai specifine, skirtinga nuo kitų šalių, vis dar gana giliai tradicine verslo kultūra, kurią, norint sėkmingai įeiti į šią rinką ir joje išsilaikyti, būtina pažinti ir jos laikytis. Labai svarbu susipažinti su savo kolegomis iki dalykinių diskusijų pradžios. Kad pažintis ir tarpusavio supratimo paieška įvyktų sklandžiai, supažindinsiu su Japonų bendravimo bruožais, pateiksiu verslo kontaktų užmezgimo aspektus, kaip reikia sėkmingai bendradarbiauti ir nedaryti klaidų. Tad šio darbo tikslas – supažindinti su Japonijos kultūros ypatumais verslo santykiuose

Japonijos vardas dažnai verčiamas kaip "Tekančios Saulės šalis", yra kinų kilmės ir apibūdina Japonijos geografinę padėtį Azijos žemyno atžvilgiu. Apie 99,2% šalyje sudaro japonai, 0,6% korėjiečiai, 0,1% kinai, 0,1% ainai (ainu) ir kiti. Pastaruoju metu didėja imigracija iš Artimųjų Rytų ir Pietryčių Azijos. Genetiškai tik apie 4,8% japonų yra gryno japoniško tipo. Miestuose gyvena daugiau nei 82% gyventojų, virš 26% – Tokijuje.
Japonijos imperija – visais požiūriais ypatinga šalis. Daugeliui Japoniją primena firmų ir jų gaminių pavadinimai: "Toyota", "Toshiba", "Suzuki", "Honda", "Mazda", "Fuji" ir kt. Japonija žinoma kaip tobuliausių technologijų, didžiausio pragyvenimo lygio ir aukščiausių kainų šalis. Plačiai žinoma ir kitokia Japonija – savitos, per daugybę metų išaugotos kultūros šalis. Daugeliui, ko gero, teko girdėti apie arbatos gėrimo ceremoniją. Japonijoje rengiami specialūs kelių dienų kursai, kaip vesti šią ceremoniją. Ir juos lankiusieji, ir juos vedantys į tai žiūri labai skeptiškai: neįmanoma per kelias dienas išmokti to, ko mokomasi kelerius ar net keliasdešimt metų. Arbatos gėrimo ceremonijos rengiamos dažniausiai tam tikra proga. Svečiai per japonišką sodą (sodai irgi savita Japonijos kultūros dalis) ateina į specialų namelį arbatos gėrimo ceremonijai. Kambaryje, kuriame nėra ryškios ir aiškios šviesos (kad netrukdytų susikaupti ceremonijos metu), stovi ikebana (puokštė). Pasigrožėję ikebana, priderinta prie metų laiko, ir perskaitę eilėraštį, kabantį ant sienos, svečiai privalo visa tai įvertinti ir tik tuomet susėda ant žemės. Pagal tradiciją japonai ir miega, ir sėdi ant žemės.
Dažnam europiečiui Japonija tėra tolima Azijos valstybė, gaminanti patikimus automobilius, televizorius ir dažnai kenčianti nuo žemės drebėjimų. Tačiau Tekančios saulės šalis turi kai ką daugiau, ne tik išvystytą pramonę. Turtinga istorija, šiuolaikiškas pribloškiantis menas ir technologijos, pasakos ir legendos. Japonijos kultūra formavosi gana izoliuotoje teritorijoje, tačiau neišvengiamai ji patyrė ir daug užsieninių įtakų: į japoniškąjį substratą buvo introdukuojami korėjietiški, kiniški, vėliau vakarietiški elementai, ilgainiui suformavę savitą darinį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-27
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis29.88 KB
Autoriussandrasandrausk
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasBagdonienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Japonijos kulturos ypatumai versle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Bagdonienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą