Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Aptarnavimo etiketas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Aptarnavimo etiketas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Tikslas — išanalizuoti aptarnavimo etiketą, jo privalumus bei trūkumus. Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės. Lankytojų tipai ir jų aptarnavimas. Lankytojų tipai. Lankytojų aptarnavimo sistemos. Lankytojų aptarnavimo standartai. Lankytojų sutikimas ir susodinimas restorane, kavinėje, bare. Turistų aptarnavimas. Turistai. Turistų reikalavimai. Profesionalus elgesys ir svetingumas. Bendravimas. Pobūvių aptarnavimo organizavimas. Patiekalų patiekimo metodai. Individualus aptarnavimas. Banketo aptarnavimas. Švediškas stalas. Pobūvis furšetas. Banketo furšetas. Dalyvavimo renginiuose etiketas. Apranga. Priėmimai. Priėmimų tipai. Bendrieji priėmimų reikalavimai. Išvados.

Ištrauka

Etiketas – tai kurios nors visuomenės ar jos dalies tinkamo elgesio ir laikysenos normos, žmonių priimtos tarpusavio bendravimo mandagumo taisyklės ir formos. Etiketas padeda išskirti žmones, su kuriais bendraujame, parodyti jų reikšmingumą, pademonstruoti savo požiūrį į juos – pagalbą ir mandagumą. Žmonių bendravimas reikalauja laikytis tam tikrų elgesio normų. Kitaip tariant, individo bendravimas visuomenėje turi tam tikrą norminį pobūdį, tai yra privaloma laikytis normų sistemos, etiketo ir mandagumo. Norim pasakyti, kad tinkama elgsena rūpi kiekvienam žmogui, siekiančiam palengvinti sudėtingą mūsų gyvenimą. Vis dėl to reikia elgsenos taisyklių, kaip bendrauti su partneriais, vaikais, tėvais, kolegomis,bičiuliais ir varžovais. Ant kai kurių kavinių ir restoranų durų netrukus bus priklijuoti lipdukai su vežimėlyje sėdinčio žmogaus piešinuku ir užrašais "Sveiki atvykę", "Aptarnavimo kokybė visiems". "Išmokyti bendravimo su neįgaliaisiais subtilybių geriausiai gali sveikatos problemų turintys asmenys. Akivaizdu, jog patys turime parodyti, kaip reikia mums padėti. Juk mes norime integruotis į visuomenę, norime būti savarankiški ir nepriklausomi, - vadinasi, privalome įrodyti aplinkiniams, kad esame tokie patys kaip jie, o užsukę į kavinę ar restoraną tikimės sulaukti tik kokybiško aptarnavimo, o ne gailesčio ar užuojautos". Pakantumą, dėkingumą, dėmesingumą ir pasirengimą mes sugebėsime išsiugdyti tik patys.
Tikslas – išanalizuoti aptarnavimo etiketą, jo privalumus bei trūkumus.

Uždaviniai:
• Išanalizuoti pagrindines elgesio taisykles su lankytojais;
• Išsiaiškinti lankytojų tipus ir jų aptarnavimą ;
• Išnagrinėti turistų reikalavimus, bei aptarnavimą.
• Išanalizuoti pobūvių aptarnavimą.
• Išsiaiškinti dalyvavimo renginiuose etiketą;
• Išnagrinėti priėmimus, jų tipus bei reikalavimus.

Šiuolaikinio etiketo reikalavimai susiklostė per daugelį dešimtmečių. Praktinė etiketo reikšmė yra ta, kad jis suteikia galimybę be ypatingų pastangų būti mandagiam bendraujant su skirtingų žmonių grupėmis. Pagrindinės elgesio taisyklės yra šios:
1. Kalbos kultūra. Tai ne tik nepriekaištingas gramatikos ir stilistikos mokėjimas, bet ir vulgarių žodžių, necenzūrinių posakių vengimas.
2. Nuoširdus mandagumas. Tai mokėjimas pasisveikinti, atsisveikinti, reikiamu laiku pasakyti "prašau", "būkite malonus", "atsiprašau", padėkoti už pagalbą, palinkėti labos nakties, gero ryto, gero apetito, sveikatos ir t.t.
3. Išvaizda. Bendraujant su užsieniečiais labai svarbu apranga. Gerą įspūdį svečiui palieka tvarkingai ir skoningai apsirengęs žmogus.
4. Gebėjimas palaikyti pokalbį. Kad būtum įdomus pašnekovas, neužtenka vien profesinių žinių. Reikia išmanyti savo šalies ir miesto istoriją, meno bei kultūros dalykus.
5. Gebėjimas valdyti savo neigiamas emocijas. lšsiauklėjęs žmogus neįsižeis dėl kito asmens netakto, su šypsena, ramiai išklausys pašnekovą, suteiks pagalbą ir pan. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-20
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis49.42 KB
AutoriusJurate
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasMatulaitienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Aptarnavimo etiketas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 27 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Matulaitienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą