Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Dalykinis bendravimas organizacijoje: duonos ir pyrago gaminiai UAB "Lietuviška duona"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas organizacijoje: duonos ir pyrago gaminiai UAB "Lietuviška duona"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. Nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai su žiniasklaida. Tarnybinis etiketas. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo ypatumai. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas derybose. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Išvados.

Ištrauka

Šio darbo tiklsas yra aptarti dalykinį bendravimą įmonėje. Dalykinis bendravimas svarbus ne tik įmonės išorėje, bet ir viduje. Kad bedravimas vyktų sklandžiai ir deramai yra tam tikros taisyklės, kurių pravartu laikytis.
Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio keitimasis informacija, emocinio būvio sąveika ir santykiai, pateikiantys žmogiškuosius ar organizacijos poreikius. Etikos ir kultūros požiūriais verslo sėkmei didelę reikšmę turi nepriekaištingi personalo santykiai bendrovės viduje, su produkcijos vartotojais, tiekėjais, visuomene, žiniasklaida ir kt.
Derybos – tai bendravimo procesas, kurio metu partneriai, remdamiesi skirtingomis pozicijomis ir tikslais, siekia rasti vieną visas besiderančias puses tenkinantį sprendimą.
Referatas apima 20 puslapių. Panaudota 10 literatūros šaltinių.

UAB "Lietuviška duona" savo veiklą pradėjusi 1998 metais sėkmingai dirba ir plečiasi, didina gamybos pajėgumą, gerina produkcijos kokybę. Iš pradžių bendrovė importavo iš Prancūzijos rinkai visiškai naują, Lietuvoje negamintą produkciją, tokiu būdu bendrovė pratino Lietuvos vartotojus prie visiškai naujo ir savito produkto, prie naujų maitinimosi tradicijų bei kokybės. Pagrindinis tikslas yra įgyvendinti verslo idėją, gauti kuo didesnį pelną ir užkariauti kuo didesnę vietą vidaus rinkoje. Įgyvendinant šiuos tikslus yra numatyti šie uždaviniai:
1.Pritraukti kuo daugiau pirkėjų.
2.Sukurti kuo geresnį įvaizdį, prestižą.
3. Taikyti įvairias nuolaidas.
4. Nuolat modernizuoti kepimo įrengimus.
Nuo pat įkūrimo pradžios įmonės misija – kokybiški, saugūs šaldyti duonos ir pyrago gaminiai, kurių asortimentas tenkina vartotojų poreikius. Siekdama užsibrėžto tikslo, stengėsi tapti lyderiu šaldytos duonos gaminių rinkoje, pateikiant vartotojui kokybiškus gaminius. Šiuo metu UAB "Lietuviška duona" gamina daugiau kaip 190-ties pavadinimų šaldytus produktus:
1. Apkeptus ir iškeptus duonos gaminius: duonas, batonus, duoneles su įvairiais pabarstais;
2. Paruoštus kepimui pyragėlius su saldžiais ir pikantiškais įdarais;
3. Iškeptas bandeles ir spurgas;
4. Fasuotus gaminius: tešlas, pyragus, picos paplotėlius ir picos užkandžius.
Norint užtikrinti vieta rinkoje yra labai svarbu ją ištirti, taip pat svarbu išanalizuoti konkurentus. Potencialūs "Lietuviškos duonos" konkurentai yra "Itališka duona", kuri turi tokius privalumus:
1 Geresnė produktų kokybė
2. Mažesnė kaina
3. Galimybė operatyviai tiekti šviežią produkcją
4. Darbuotojai aukštos kvalifikacijos , seni savo darbo meistrai
5. Platus asortimentas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-12
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis36.94 KB
Autoriusastyke
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Duobienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas organizacijoje duonos ir pyrago gaminiai UAB Lietuviska duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • J. Duobienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą