Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Dalykinis bendravimas organizacijoje: draudimo įmonė "Kosmas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas organizacijoje: draudimo įmonė "Kosmas"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Trumpa draudimo įmonės "Kosmas" charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija "Kosmas" organizacijoje. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. "Kosmas" organizacijos nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai su žiniasklaida. Tarnybinis etiketas "Kosmas" organizacijoje. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Priedai (2). Išvados.

Ištrauka

Šio darbo tikslas - susipažinti su dalykinio bendravimo ypatumais organizacijoje. Šiam tikslui įgyvendinti buvo pasirinkta menama draudimo organizacija "Kosmas".
Pirmoje darbo dalyje susipažinsime su draudimo įmonės "Kosmas" charakteristika (produkcija, siekiais, veiklos principais).
Antroje darbo dalyje aprašoma kaip organizacijos "Kosmas" darbuotojai dalykiškai bendrauja telefonu, žodžiu. Nurodoma, kas atsakingas už ryšius žiniasklaidai.
Kitoje dalyje aprašoma kokia turėtų būti darbuotojo apranga, išvaizda, kaip neformaliai darbuotojai bendrauja darbo aplinkoje.
Paskutinėje dalyje supažindinama su derybų bei priėmimo organizavimo ypatumais, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas asmuo, dalyvaujantis derybose ar priėmime.
Šio darbo apimtis - 17 puslapių. Atliekant darbą buvo remiamasi 3 literatūros šaltiniais, taip pat panaudota 3 internetinių svetainių informacija. Literatūros sąrašas pateiktas 17 puslapyje. Darbe iš viso yra 2 iliustracijos, pateikti du priedai.


Įmonės produkcija:
• gyvybės draudimas;
• nekilnojamojo turto draudimas;
• draudimas nuo nelaimingų atsitikimų.

Įmonės siekiai:
• teikti draudimo paslaugas;
• pritraukti kuo daugiau naujų klientų;
• tapti populiaria tarp klientų;
• teikti kokybišką, greitą ir patikimą aptarnavimą šioje srityje.

Veiklos principai:
• žmogus yra prioritetas;
• išskirtinis dėmesys kiekvienam klientui;
• nedaryti jokių veiksmų, sukeliančių ar galinčių sukelti klientų nepasitikėjimą draudimo paslaugomis.

Veiklos kryptys:
• konsultacijos draudimo klausimais;
• turtinės žalos įvertinimas;
• piniginės išmokos nelaimės atveju.

Konkurentai:
• PZU Lietuva;
• "Ergo" Lietuva;
• "Lietuvos draudimas";
• "Baltijos garantas". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-12
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis152.87 KB
AutoriusKamille
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJurga Duobienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas organizacijoje draudimo imone Kosmas [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Jurga Duobienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą