Įvadas. Tikslas: išsiaiškinti bei pateikti komunikavimo detales UAB "Oriflame kosmetika" organizacijoje. Trumpa įmonės charakteristika. Išorinė komunikacija "Oriflame" organizacijoje. Ryšiai su žiniasklaida. Periodinių ryšių su žiniasklaida būdai. Natūrali švedų kosmetika. Rašytinė išorinė komunikacija. Dovanos ir suvenyrai. Vidinė komunikacija ir neformalus bendravimas "Oriflame" įmonėje. Organizacijos vidaus komunikacijos schema, jos aprašymas. Etikos kodeksas ir neformalaus bendravimo normos. Bendravimo nesklandumai ir jų sprendimai spaudos konferencijos organizavimas. Kvietimas žurnalistams. Konferencijos scenarijus. Įmonės atstovų kalba konferencijos metu. Galimi klausimai ir atsakymai. Furšeto (kokteilio) priėmimas. Spaudos konferencijų išlaidų sąmatos sudarymas. Išvados.