Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Lankytojų tipai ir jų aptarnavimas
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Lankytojų tipai ir jų aptarnavimas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Literatūros analizė. Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės. Psichologiniai veiksniai aptarnaujant lankytojus. Lankytojų tipai ir jų aptarnavimas. Lankytojų tipai. Lankytojų aptarnavimo sistemos. Lankytojų aptarnavimo standartai. Lankytojų sutikimas ir susodinimas restorane, kavinėje, bare. Interviu. Interviu analizė. Išvados.

Ištrauka

Svarbiausias asmuo restorane ar kavinėje yra lankytojas. Bet kuriame aptarnavimo darbe žmonių santykiai daug svarbesni negu geriausia serviravimo technika. Todėl padavėjo pareiga aptarnauti svečią taip, kad jis būtų patenkintas. Aptarnaujant lankytoją reikia būti dėmesingu, paslaugiu, laikytis etikos taisyklių ir elgtis su lankytojais mandagiai.
Rūpintis reikia, kad svečiai jūsų įmonėje jaustųsi gerai. Kokį įspūdį lankytojas susidarys apie įmonę, labiausiai priklausys nuo šių pagrindinių veiksnių:
• Aplinka.
• Valgių bei gėrimų kokybė.
• Kainos ir paslaugos santykis.
• Aptarnavimo kokybė.
Viena iš svarbiausių prielaidų padavėjų profesijai yra gebėjimas bendrauti su žmonėmis. Čia
ypač aktuali sena tiesa: "Elkis su kitais taip, kaip pats norėtum, kad kiti elgtųsi su tavimi". Geriausias būdas, norint sulaukti bendradarbių pagalbos – tai padėti jiems. Kas naudojasi kitų pagalba, turi stengtis ir pats būti paslaugus.

Šiuolaikinio etiketo reikalavimai susiklostė per daugelį dešimtmečių. Praktinė etiketo reikšmė yra ta, kad jis suteikia galimybę be ypatingų pastangų būti mandagiam bendraujant su skirtingų žmonių grupėmis. Pagrindinės elgesio taisyklės yra šios:
Kalbos kultūra. Tai ne tik nepriekaištingas gramatikos ir stilistikos mokėjimas, bet ir vulgarių žodžių, necenzūrinių posakių vengimas.
Nuoširdus mandagumas. Tai mokėjimas pasisveikinti, atsisveikinti, reikiamu laiku pasakyti "prašau", "būkite malonus", "atsiprašau", padėkoti už pagalbą, palinkėti labos nakties, gero ryto, gero apetito, sveikatos ir t.t.
Išvaizda. Bendraujant su užsieniečiais labai svarbu apranga. Gerą įspūdį svečiui palieka tvarkingai ir skoningai apsirengęs žmogus.
Gebėjimas palaikyti pokalbį. Kad būtum įdomus pašnekovas, neužtenka vien profesinių žinių. Reikia išmanyti savo šalies ir miesto istoriją, meno bei kultūros dalykus.
Gebėjimas valdyti savo neigiamas emocijas. Išsiauklėjęs žmogus neįsižeis dėl kito asmens netakto, su šypsena, ramiai išklausys pašnekovą, suteiks pagalbą ir pan. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-20
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis23.99 KB
Autoriusmeylee
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasI. Matulaitienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lankytoju tipai ir ju aptarnavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 1 Klasė/kursas
  • I. Matulaitienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą