Šperos.lt > Kita > Etiketas > Kalbos etiketo vaidmuo paslaugų sferos darbuotojų kalboje

Kalbos etiketo vaidmuo paslaugų sferos darbuotojų kalboje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kalbos etiketas ir žmogaus kultūra. Kalbos etiketo normos. Sveikinimasis ir sveikinimas. Atsisveikinimas. Linkėjimai. Užuojautos bei paguodos žodžiai. Dėkojimas. Mandagumo žodžiai prašom, prašyčiau. Mandagus kreipimasis į nepažįstamus, pasiteiravimas. Ir ginčytis reikia mandagiai. Susipažinimas. Kalbamės telefonu. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 30.82 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą