Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Skirtingų kultūrų įtaka dalykiniam etiketui versle
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Skirtingų kultūrų įtaka dalykiniam etiketui versle

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Brazilija, Meksika, Korėja ir Indonezija. Kas bendro tarp šių šalių verslo etiketo? O kokie skirtumai? Brazilija. Meksika. Korėja. Indonezija. Valstybės analizuojamos pagal verslo kalbą: pirmąjį kontaktą, orientavimąsi į laiką, statusą ir pagarbos rodymą, neverbalinį bendravimą, reputaciją ir bendravimą. Aprangos stilių. Išvados.

Ištrauka

Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač - verslininkai, valstybės tarnautojai, medikai, pedagogai ir kt., intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais.
Kiekviena šalis kad ir kokia ji būtų turi savo profesinę ir verslo etika taip pat kultūrą. Kultūra yra sudėtinga visuma, jungianti žinojimą, tikėjimą, meną, moralę, papročius ir visus kitus sugebėjimus bei įpročius, kuriuos žmogus įgyja būdamas visuomenės nariu. Trumpai tariant kultūra yra išmoktas elgesys, gyvenimo būdas ar stilius. Kur kultūra ten ir etika, o viena iš etikos šakų yra verslo etika kuri gali būti suprantama kaip etinių principų taikymas konkrečioms verslo situacijoms spręsti.
Kultūriniai tautų skirtumai stumia mus neviltin, nes atrodo painūs ir nenuspėjami. Todėl pasistengsiu supažindinti su keturiomis skirtingomis valstybėmis ir jų verslo etikos ir komunikacijos ypatumais.
Brazilija, Meksika, Korėja ir Indonezija. Kas bendro tarp šių šalių verslo etiketo? O kokie skirtumai?
Šiuo darbu stengsiuos atsakyti į šiuos iškeltus klausimus.
Verslo kalba. Valstybinė kalba yra portugalų. Tik nedaugelis versli¬ninkų Brazilijoje laisvai kalba angliškai. Ispaniškai mokantys atvy¬kėliai turėtų atkreipti dėmesį į tai, jog šios kalbos vartojimas kai kuriems brazilams gali reikšti, kad ispanų kalbą laikote svarbesne už portugalų.
Pirmasis kontaktas. Naudingos pažintys Brazilijoje labai svar¬bios. Potencialūs pirkėjai prastai reaguoja į tiesioginį, "neparuoš¬tą" kontaktą. Verčiau apsilankykite parodoje, mugėje ar dalyvau¬kite prekybos misijoje, kur galėsite sutikti reikalingų asmenų. Taip pat galite paprašyti, kad prekybos rūmai, prekybos asociacija, vy¬riausybės tarnyba ar bankas pristatytų jus Brazilijos kompanijoms.
Tarpusavio santykių svarba. Įsidėmėkite, jog prieš pradedant kal¬bėti apie verslą teks sugaišti daug laiko plėtojant glaudų tarpusa¬vio ryšį ir malonius, laisvus santykius. Pasitikėjimo atmosfera - bū-tina sėkmingų verslo santykių sąlyga. Geros pokalbių temos būtų futbolas, Brazilijos istorija, litera¬tūra ir lankytinos vietos, taip pat jūsų gimtasis miestas ir regionas. Tik apsilankę šioje šalyje du ar tris kartus galite tikėtis pagaliau imtis verslo reikalų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-09
DalykasEtiketo kursinis darbas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis121.77 KB
Autoriusm_giedre
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Šatūnienė
Švietimo institucijaV. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Skirtingu kulturu itaka dalykiniam etiketui versle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla / 4 Klasė/kursas
  • R. Šatūnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą