Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Etiketas>Dalykinis bendravimas Lietuvos banke
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas Lietuvos banke

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos banko charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija Lietuvos banke. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. Lietuvos banko nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai ir žiniasklaida. Tarnybinis etiketas Lietuvos banke. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas lietuvos banko derybos. Derybinė situacija. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas. Priėmimo organizavimas. Išvados. Priedai (Derybų išlaidų sąmatas).

Ištrauka

Dalykinis bendravimas yra neatsiejama kiekvienos organizacijos gyvavimo dalis. Nuo jo priklauso tiek santykiai su klientais, tiek geras įmonės vardas, tiek ir bendravimas tarp organizacijos narių. Dėl šių priežasčių svarbu žinoti įmonės siekius, išmanyti etikos kodeksą, nustatytą organizacijos.
Temos aktualumas: kiekvienai įmonei svarbu analizuoti savo darbuotojų dalykinį bendravimą su partneriais ir tarpusavyje. Būtent dalykinis bendravimas atspindi įmonės "veidą".
Darbo tikslas. Išanalizuoti ir aptarti dalykinio bendravimo aspektus Lietuvos banke. Darbą sudaro tokios dalys:
1. Trumpa Lietuvos banko charakteristika. Šis bankas vykdo Lietuvos Respublikos pinigų emisiją, valdo, naudoja Lietuvos banko užsienio atsargas ir jomis disponuoja. Taip pat renka pinigų ir bankų, mokėjimo balanso, Lietuvos finansinės ir su ja susijusios statistikos duomenis, diegia šios statistikos surinkimo, atskaitomybės, jos skelbimo standartus, sudaro Lietuvos Respublikos mokėjimų balansą. Svarbiausias Lietuvos banko tikslas - kainų stabilumas. Bankas formuoja ir vykdo pinigų politiką.
2. Vidinė ir išorinė komunikacija Lietuvos banke. Remiantis banko sudarytu etikos kodeksu, nuostatais, aptariamas dalykinis bendravimas telefonu, raštu, žodžiu bei derybose. Bet kuri bendravimo forma turi atitikti vyraujančias nuostatas, turi atspindėti mandagumą, nuoširdumą ir norą padėti bet kokioje situacijoje.
3. Tarnybinis etiketas Lietuvos banke. Aptariama apranga ir išvaizda: banko darbuotojai turi atrodyti tvarkingai ir neiššaukiančiai, nes jų išvaizda taip pat reprezentuoja banką. Taip pat aprašomas dovanų ir suvenyrų pobūdis, paskirtis. Siekiama, kad organizacijoje būtų šiltas klimatas tarp darbuotojų, nes neoficialus bendravimas tarpusavyje turi didelę reikšmę. Jis turi teikti geras emocijas, darbuotojai turi gerai jaustis darbo aplinkoje, tik taip yra išvengiama konfliktų, pasiekiami geri darbo rezultatai.
4. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Pristatoma derybinė situacija ir aptariami visi žingsniai sudarantys derybų procesą – nuo pasiruošimo deryboms iki tosto pavyzdžio.
Darbo metodika. Rašant darbą, pasinaudoti 11 literatūros šaltiniai. Apimtis – 21 puslapis, 4 paveiksliukai, 1 lentelė, 1 priedas.

1.LIETUVOS BANKO CHARAKTERISTIKA


Lietuvos bankas įsikūrė 1990 m. Nuo to laiko bankas nuosekliai dirba pasirinkta veiklos kryptimi, siekdamas visapusiškai tenkinti klientų poreikius, skatinti smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, regioninės reikšmės projektų įgyvendinimą. Rinkos pokyčiai, augantys rinkos subjektų lūkesčiai tapo veiklos gairėmis, nulėmusiomis pasiektą banko pažangą.
2001 m. priimtas naujas Lietuvos banko įstatymas suteikė centriniam bankui didesnę nepriklausomybę ir galimybę aktyviau vykdyti pinigų politiką. 2004 m. gegužės 1 d. Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą (ES), Lietuvos bankas tapo Europos centrinių bankų sistemos (ECBS), kurią sudaro Europos centrinis bankas (ECB) ir visų ES valstybių narių nacionaliniai centriniai bankai, nariu. Tai lemia glaudesnį bendradarbiavimą priimant sprendimus dėl nacionalinio centrinio banko operacijų tvarkos, statistikos, apskaitos ir kitose srityse. Lietuvos banko valdybos pirmininkas dalyvauja ECB bendrosios tarybos darbe, Lietuvos banko atstovai dalyvauja ECB įvairių komitetų veikloje, tačiau, kol nebus įvestas euras, tiesiogiai nedalyvaus nustatant ir įgyvendinant bendrą pinigų politiką.
Svarbiausia banko veiklos kryptis - kreditavimas. Bankas teikia trumpalaikes paskolas, kreditines linijas, ilgalaikes paskolas iš savų bei Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko, Pasaulio Banko, Europos Tarybos Vystymosi banko lėšų, iš Europos Sąjungos lėšų. Lietuvos bankas bendradarbiauja su Centrine projektų valdymo agentūra, Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondu ir kredituoja pastatų bei urbanizuotų teritorijų inžinerinės infrastruktūros atnaujinimo ar aplinkos apsaugą gerinančius projektus.
Daug dėmesio skirdamas paslaugų kokybei, stengdamasis maksimaliai patenkinti įvairiausius klientų poreikius, Lietuvos bankas siūlo šiuolaikišką paslaugų spektrą. Klientų patogumui, aptarnavimo ir ryšių su banku operatyvumui skirta internetinės bankininkystės paslauga, platinamos populiarios "MasterCard" ir "Visa" mokėjimo kortelės, sukurtos naujos indėlių rūšys, plečiamos periodinio mokėjimo, tiesioginio debeto paslaugos. Visi banko padaliniai dirba realaus laiko režimu - tai reiškia, kad kiekvienas banko klientas gali būti aptarnautas bet kuriame Lietuvos banko padalinyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-17
DalykasEtiketo referatas
KategorijaKita >  Etiketas
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis132.34 KB
Autoriussaida
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJurga Duobienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas Lietuvos banke [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Jurga Duobienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą